29 april 2011

SLOVO

Sporočam žalostno novico, da se je danes okoli 9,30 od mene poslovil moj zvesti prijatelj računalnik. Po temeljitem pregledu je dr.R. ugotovil, da mu žal ni pomoči in mi predlagal naj si omislim novega prijatelja. Morda pa je res čas, da si omislim novega. Ker dr. R v torek odhaja v London in ga do sobote nebo , sva se zmenila, da mi poišče novega ppo vrnitvi. Do takrat pa se bom šlepala na mamin in služben računalnik.
Lep pozdrav vsem skupaj

6 komentarji:

Sonja pravi ...

Sožalje.. še sreča, da se lahko šlepaš :) Mene bi brez rezerve prav gotovo ruknila abstinenčna kriza.
Upam, da kmalu dobiš novega.

Klavdija pravi ...

Če pa Dr.R ne more pomagati...pol je pa res čas za novega :P
Naj ti vmesni čas hitro mine...pa ne žaluj preveč :))))

namo pravi ...

Moje sožalje draga.:):)

Alenka pravi ...

Tudi jaz ti izrekam iskreno sožalje!

Renata pravi ...

To pa je kriza. Imam izkušnje s tem, sem bila redna obiskovalka knjižnice. Pa ne zaradi knjig, da se ve.

Vladuška pravi ...

Sožalje in hkrati upam, da čimprej najdeš novega, ki naj ti služi na mnoga leta :)