28 november 2010

ŠTRIKANJE- DN.no.4

Pa naj predstavim še moje "štrikanje". Kot ponavadi sem se tudi tisti četrtek veselila prčkalnice in se po službi odpravila po Aknelo. Med potjo sem se spomnila, da sem v službi pozabila fotoaparat, in ker sem ga potrebovala sem se odločila da parkiram pri Akneli in ga grem iskat peš. In GROZA na parkirišču sem karambolirala z mamo deklice, ki sem jo pred leti imela v vrtcu. Takoj, ko sva uredili zadevo sem poklicala Aknelo in sva se odpravili najprej do službe potem pa na prčkalnico. Na prčkalnici smo "štrikale" in sploh je bilo prijetno, čeprav sem ves večer bila rahlo odsotna. Naštrikala sem dve kapi, ki sem jih spremenila v magnetke za hladilnik.

Da pa magnetka nebi samevala, sem napisala pismo božičku in ga pritrdila s kapicami. Same pa ocenite rezultat kaligrafskega tečaja v naši knjižnici.

5 komentarji:

Helena pravi ...

Lepa želja, krasna pisava in čudovito štrikanje :)

Pa hvala za objavo o mojem bomnobnčku!

Klavdija pravi ...

WaaaaaaW... kuga si pa zadnjič jamrala?...prou lepo ti teče pero!...in kapce so tud čudovita DN!

Andreja pravi ...

iii kako lepe kapice! Super ti je ratalo :-))

Alenka pravi ...

Lepo si štrikala!!!!
Sem ti pa grozno fouš, nikoli ne bom znala tako pisat , kot ti.Ampak sem zvesta:):)

Vladuška pravi ...

Zelo lepo si napisala, vidim da ste se veliko naučili. Tudi jaz bi to enkrat :) To vaše štrikanje pa mi je itak zelo zelo všeč, krasni kapici.