29 november 2010

ZASLUŽEN ODHOD........

Že sam naslov pove, da si je nekdo zaslužil odhod na novo delavno mesto "upokojenke".

Sodelavka se je poslovila in tako sem ji naredila to čestitko. Sem morala pohiteti saj sem v torek dobola domačo nalogo, ki pa je morala biti gotova v četrtek dopoldne.Težko je delati čestitko, ko si popolnoma brez idej in pod pritiskom, da mora biti gotovo.
Nastala je ta čestitka.

8 komentarji:

Klavdija pravi ...

O veš kaj...čisto nič se ji ne pozna, da si jo "morala" narest...men je strašno všeč!...sploh bordure so prekrasne!

Alenka pravi ...

Tudi meni je hudo, hudo všeč!!!!!

Helena pravi ...

Če bo imela takšno družbo v novi službi, ji bo lepo :)
Čudovita voščilnica!

Andreja pravi ...

Čestitka je čudovita in sploh mi je ta motiv angelčkov zelo zelo všeč :-))

Vladuška pravi ...

Ja, tako na hitro tudi meni ne gre najbolje. Ampak ti je super uspelo, zelo lepa je.

Alenka pravi ...

Pri meni je nekaj zate!

kreal pravi ...

hvala vsem
Alenka a pr teb doma???? a sm kej naročala

Goga pravi ...

Mogoče pa tebi na hitro rata ravno tako lepo kakona počasi :)).Čudovita je , sploh mi je všeč motiv angelčkov.